Hipp hipp hurra!

God kväll vänner!
 
 
Idag har varit en dag med full fart från morgon till kväll, men det gillar jag. Dagen började med sång och musik med Oscar men det gick inte så bra som vi hade hoppats då all utrustning bråkade med oss så vi tar nya tag nästa gång istället! Men nu är i alla fall allt planerat till nästa gång så då är det bara att spela in :)
 
 
Sen begav jag och Elle oss på kalas och denna gång firade vi både Elles syster och hans mamma, grattis till dom! Nu är jag supertrött och grovt irriterad på ett minneskort som inte vill fungera där det ligger en hel hög med smaskiga bilder som jag vill se nu nu nu! Men det kommer inte lösa sig idag så lika bra att slänga sig i soffan en stund och sen gå och lägga sig. Jag och teknik = sämsta kombon idag.
 
 
 
Puss!
 
Allmänt | |
#1 - - liborius:

Så gott med tårta:D

#2 - - Linda:

jätte fin tårta.

Upp