Aaaaaand I'm back!

Hej vänner!
 
Ser att det fortfarande är några tappra själar som tar sig en titt här varje dag, får ju nästan dåligt samvete när jag inte har uppdaterat haha... Men nu kände jag mig sugen på att uppdatera här lite så då var det bara att sätta igång :)
 
 
Dock har jag beslutat att sluta skriva personliga inlägg på bloggen. Jag kommer alltså enbart lägga upp bilder på lite allt möjligt, mycket shopping (hehe) och outfitbilder. Om man istället vill se glimtar ur mitt liv så hänvisar jag till min instagram Laughinglouise där jag lägger upp lite mer bilder på vad jag faktiskt hittar på om dagarna. Men jag känner att jag vill hålla det väldigt okomplicerat och opersonligt här så då blir det mest bilder på sådant som jag tycker är fint, kanske på inredning eller ett fint nytt plagg. Aja, nog med babbel här kommer mitt första modeintresserade inlägg för er som fortfarande läser efter denna långa bloggredogörelse. Håll till godo:
 
 
I år har jag varit relativt lugn på mellandagsrean och det har inte blivit så mycket som det blivit tidigare år. Det har blivit tre plagg från Nelly.com, en Threnchcoat från Zara, ett par träningsskor från Puma och en ynka topp på H&M. Allt förutom det från H&M har jag beställt online och är påväg hem till mig men toppen från H&M hittade jag i butik så den tänkte jag visa er här. Var förresten väldigt duktig när jag kollade på reaplagg. Jag gjorde mitt yttersta för att undvika spontanköp och denna fick följa med hem för att 1. Den fungerar både till vardags och fest beroende på styling 2. Den hade ett väldigt svalt och skönt material som är fantastiskt skönt att jobba i. 3. Den passar både till finare byxor, jeans och kjol. Eller varför inte till ett par finare shorts på sommaren?
Jag behövde alltså inte köpa kompletterande plagg för att få ihop outfits med denna. Och billig var den också, och det är ju alltid trevligt när man gör ett riktigt fynd på rean. 
 
 
 
 
 
 
Såhär bar jag den idag på jobb - till ett par svarta byxor med lite glans i och en svart kofta. Tyvärr är det så himla kallt på jobb just nu så man måste ha kofta, gillar den egentligen bättre utan. Sen min klocka från Danel Wellington of course. 
 
Kram på er.
Allmänt | |
Upp