Jag kunde inte hålla mig borta...

Hej vänner!
 
Nu var det längesedan jag skrev här men det har kliat i fingrarna på mig och jag vill ha ett ställe att spara bilder och minnen på så det var bara att sparka igång denna blogg igen! Mycket har hänt sen sist, har börjat jobba, träffat nya härliga människor och även lite mindre roliga saker men det kan vi prata om en annan gång. Tänkte lägga upp lite blandade bilder här nedanför och sen blir det jobb för min del!
 
Puss!
 
Körde gocart med Elle och några av hans motorintresserade kompisar! Var riktigt roligt :)
 
 
Åkte till Helsingborg en förmiddag innan jobb och lunchade med denna fina tjej <3
 
 
 
Var på studentfirande för Elles minsta syster, hurra hurra! :D
 
 
Firade midsommar och tog givetvis en bild på Nellie i en huvudbonad, tar ju varje chans jag får haha ;)
 
 
Får se om jag lägger in fler bilder senare, nu måste jag kila! :D
 
Allmänt | |
Upp