En riktig fredagen den 13...

Som lovat kommer här dagens outfit och sen ska jag sova. Det har varit en kaosdag, på alla sätt haha... Det var en hel del som gick fel på jobb, sen låste jag in bilnycklarna i bilen och sen kräkte Nellie i hela soffan. Tygsoffan kan tilläggas. Såg att det passande nog är fredagen den 13 idag, men om vi ska se det hela från den ljusa sidan så kan morgondagen bara bli bättre!
 
Ja jag posar helt hysterisk mycket haha, men jag är så sjukt obekväm framför kameran så om jag inte tar mig an en pose så ser jag bara besvärad ut. Så nu får vi alla stå ut med dessa typer av bilder om jag ska kunna visa upp typ outfits haha...
 
 
Denna outfit spontanköpte jag på Gina Tricot i tisdags och byxorna är så sjuuukt bekväma! Bästa köpet. Gillar tröjan jättemycket också, himla bekvämt och snyggt med polo tycker jag. Klockan är förresten min all time favourite från Daniel Wellington.
 
Nej, nu säger jag godnatt! Puss och kram på er.
 
 
Allmänt | |
Upp