Hektisk helg

Nu äntligen har jag landat i soffan efter en helt hysteriskt fullspäckad dag! Jag kommer till detaljerna snart men först tänkte jag säga några ord om gårdagen som var minst lika fullspäckad. Jag började med att ha en riktig heldag på jobb (japp en lördag) och efter det slängde jag mig in i bilen och begav mig på släktkalas. Kan sammanfatta släktkalaset med att vi åt hysteriska mängder mat (haha) men supergott och trevligt var det!
 
Hade på mig min nya favoritklänning, supermjuk och gosig men ändå klädd och snygg. En vinnande kombo om ni frågar mig. 
 
 
Nu tillbaka till idag!
Efter 12 timmars sömn (tror det behövdes...) så åkte jag och Elle på tusen olika ärenden. Vi köpte en hel del nödvändigheter (som en ny hårfön då vår gamla är trasig) men jag köpte även en bok som jag är riktigt taggad på att läsa! Sonjas sista vilja heter den och beskrivs som men "mysig feel-good roman". En kopp te, en filt och tända ljus till det så snackar vi äkta höstmys. 
 
Bild lånad från Adlibris.
 
Nej kära vänner, det är jobbdag imorgon så nu tackar jag för mig. Godnatt :)
 
Allmänt | |
Upp