I'm back!

Hej vänner!
 
 
Nu var det väldigt längesedan jag bloggade men jag är tillbaka. Hur intensivt och hur länge kan jag inte svara på men vi får väl njuta medan det varar haha. 
 
 
Jag tänkte börja denna nya bloggperiod med en bild från helgens roliga Halloween-firande. Jag har av någon märklig anledning alltid varit katt på halloween men i år fick det bli ändring på det och jag bestämde mig för att vara ängel istället! Jag köpte en vit spetsklänning i somras som jag aldrig använde så nu fick jag äntligen tillfälle att prova den. Gillar verkligen att den har en lite högre halsringning och spetsärmar så den kommer säkert bli en ny favorit i sommar. Dock utan vingar och gloria... eller vad säger ni?
 
 
Tack för en väldigt trevlig kväll!
 
Allmänt | halloween, halloweendräkt, halloweenfest, utklädnad, ängel | |
#1 - - Din bff ❤️ :

Heja Louise!! 😊😊

Upp