Onaturligt att vara naturlig?

Klockan är 11.26 och idag har jag hittills förflyttat mig från sängen till soffan. Nellie är också jättetrött idag och hon har sovit konstant ända sen jag väckte henne vid 9. Men så fort hon vaknar så tänkte jag att vi ska ut på en promenad, det har ju slutat regna så det blir säkert härligt så vi båda vaknar till. Annars står det inte så mycket på schemat idag, ska iväg på lite snabba ärenden i eftermiddag när Elle kommer hem och sen ikväll ska vi äta middag hos hans föräldrar. 
 
Tänkte slänga in en "dagens mys-outfit" haha. Alltså dessa mystofflor, älskar dom! Tog även på mig träningsbyxorna för dom är himla bekväma och så ser man seriös ut på hundpromenaden haha...
Lite komiskt, funderade precis på om jag skulle kommentera det faktum att jag är omsinkad på bilden, men varför skulle jag göra det? Det är ju inte direkt något konstigt. Nu blev det ju så att jag gjorde det ändå men är det inte konstigt att man känner att man måste nämna det? Hur är ni med sociala medier, kan ni lägga upp osminkade bilder på er själva? Det är ju verkligen det mest naturliga som finns, och ändå känns det så... onaturligt?
 
Allmänt | |
#1 - - Soulmate:

Jag har exakt samma tofflor!!!! Såklart! :D <3

Upp