Plötsligt händer det

Fredag, woop woop!
Eller vad säger ni?
 
Tanken idag var ju att jag skulle åka till Ikea med Elle men det blev jobb istället även idag, men slutade fyra så har ändå lite fredagsfeeling! Annars brukar jag jobba till 8 men idag hann jag ju hem till Idol och allt, inte illa :)
 
Sitter för övrigt och knåpar ihop en liten önskelista till jul, det går rätt trögt faktiskt trots att jag tycker att jag vill köpa saker hela tiden (haha). Men som tur är så har jag ju lite tid på mig!
 
Det blir ett litet kort och osammanhängde inlägg idag men jag tänkte att jag skulle avsluta inlägget med denna bild på mig och Nellie som jag tycker om himla mycket. Inte ofta både jag och Nellie är fokuserade på samma bild och jag hade även turen att vinden fångade mitt hår just i detta ögonblick. Vi kanske kan kalla det för ett "plötsligt händer det" - moment.
 
Allmänt | |
Upp