Promenad och chokladmuffins

Hej vänner!
 
Idag har varit en vädigt lugn och mysig dag, precis vad jag behövde efter gårdagens 07-18 pass på jobb. Så jag tog en lång sovmorgon och begav mig sedan ut på en promenad med lillfisen och Elle. Tycker verkligen om att promenera, det rensar tankarna och det känns riktigt härligt efteråt. 
 
Det var dock väldigt kallt om öron och händer idag men under promenaden fick jag sms om att mitt paket från Zalando kommit! Allt var precis så bra som jag hoppats och allt passade, yey! Så imorgon blir det promenad med både mössa, vantar och halsduk :)
 
Sen har vi städat, tvättat och gjort annat nödvändigt. Dock i ett härligt långsamt tempo med bra musik i bakgrunden, det gör allt så mycket roligare. Sen fick jag ett väldigt sug och ställde mig och gjorde chokladmuffins! Blev himla bra faktiskt. Dock var smeten det godaste, fast är det inte alltid så? Slutresultatet var inte fy skam det heller, det satt riktigt fint med en kopp av mitt absoluta favorit-te.
 
 
Nej kära ni, nu ska jag slösurfa lite och sen imorgon blir det jobb. Kram på er.
 
Allmänt | |
Upp