High heels

 
Jag älskar skor.
Det är nog mitt beroende faktiskt, jag verkligen älskar att köpa skor! Detta har lett till att jag har en hel del, måste nästan visa er min skohylla en dag haha. I dagsläget har jag 26 par skor i den och nu i veckan ska jag fylla på med vinterskorna som än så länge står i en kartong i ett förråd. Tänkte i alla fall börja med att dela med mig av tre av mina favoritskor i kategorin högklackade boots: 
 
 
Dessa piffar upp vilken trist outfit som helst, eller vad säger ni?
 
Puss!
 
Allmänt | |
#1 - - céline:

riktigt snygga!! Bara köra med en enkel klänning så har du världens partyoutfit! :)

#2 - - Bea:

Skor kan man absolut inte få för många av, en tjejs bästa vän :)
Ha en fin dag!

Svar: Håller verkligen med, haha! detsamma, kram :D
LaughingLouise

#3 - - Elin:

Älskar de blåa pjucksen!! Ha en fin dag, KRAM

Svar: Visst är de läckra? :D detsamma, kram!
LaughingLouise

#4 - - Angelica:

Älskar de röda!

Upp