Make up

Idag fick jag ett paket från Bangerhead där jag i veckan passat på att beställa lite smink nu när de har 20% rabatt. Både mitt puder från Make up Store och min favoritögonskugga (som jag använder till både ögonbryn, contouring och som ögonskugga) som också är från Makeup Store var slut så det passade perfekt! 
 
Pudret heter Micronized loose powder i färgen Milk och är fantastiskt bra att ha ovanpå sin foundation eller BB-cream. Den tar bort all glansighet och håller sminket på plats hela dagen. Ögonskuggan heter Microshadow och är i färgen Smog. Den använder jag som sagt till en hel del olika saker och är en riktig favorit!
 
 
 
Puss!
 
 
Allmänt | bangerhead, make up store, puder, smink, ögonskugga | |
#1 - - Jess:

Åh äntligen ett inlägg om den skuggan, den fungerar alltså till mycket? Typ även lite transitionsskugga också? :)
Kram!

Svar: Skulle kunna lägga upp en närbild imorgon när jag sminkat mig så man ser den både på ögonbryn, contouring och som ögonskugga :D Rekommenderar den skarpt! Den fungerar verkligen till lite allt möjligt, kram :D
LaughingLouise

#2 - - Jess:

Sv: Ja, gör gärna det! :)

Upp