Musik och mysiga människor

Hej vänner!
 
 
Igår fortsatte jag och Oscar på vårt musik-projekt och vi blev typ klara! Dock blev det något fel när det skulle mixas ner, så får titta på det i veckan och se om jag kan få till det bra. Så snart kommer det nog upp en liten musiksnutt här till er!
 
 
 
 
Jag tog tyvärr inte med mig min kamera så vi fick använda en gammal digitalkamera och bildkvalitén 
blev ju sådär om man säger så haha. Men jag tycker den understa bilden är rolig så den fick vara med ändå!
 
 
Sen åkte jag och Elle (och Nellie) på släktkalas med trevliga människor och god mat så bättre kan
det ju inte bli! Där stannade vi tills senkvällen och begav oss sedan hemåt, mätta och glada.
 
 
Idag är det ju förresten fars dag! ♥ Vi firade även "husses dag" idag med Nellie haha, ja jag vet vi är
lite töntiga. Men hon är faktiskt vår lilla bebis haha.
 
Puss!
 
 
 
Allmänt | gitarrer, hemmastudio, musik, sång | |
#1 - - Carro - geek n' gamer:

Så awesome, spelade själv in en skiva tillsammans med mitt gamla band i åttan, blev sådär haha :P Men jag spelade elbas och lyckades relativt bra enligt mig själv :) Kramisar Carro

#2 - - milina.blogg.se:

Vad roligt!

Upp