Pole dance

Hej vänner.
 
 
En hobby jag har är att dansa pole dance! Allt började 2012 när jag följde med en kompis på hennes pole dance lektion och efter det var jag fast. Jag fortsatte att följa med vecka efter vecka och sen tog dessvärre terminen slut. Efter det låg intresset på hyllan ett tag men när jag flyttade hemifrån i slutet av 2013 så köpte jag mig en egen pole som vi satte upp i vardagsrummet. (Ni anar förresten inte vilka blickar man får av sina gäster när dom ser en stor pole mitt i vardagsrummet haha). Jag tränade varje dag men sen kom skola och annat mellan och tiden räckte inte till så det hamnade på hyllan igen. Nu i år fick jag för mig att gå på en pole dance lektion nära där jag bor och efter det blev jag väldigt sugen igen. Så nu har jag börjat träna igen så smått och det är SÅ roligt! Tänkte att jag kanske skulle lägga upp någon video på det i framtiden? Vad tycker ni?
 
 
 
Puss!
 
 
Allmänt | pole dance, pole fitness | |
#1 - - Angelica:

Det verkar himla kul!

Upp