Lekland och glittriga renar

Godkväll kära vänner!
 
Denna dag har jag spenderat med min syster och min lilla systerdotter ♥. Vi åkte hemifrån vid 11 och sedan blev det många härliga timmar av både shopping och lekland. Alltså lekland är underskattat, så himla kul! Så vi sprang runt med ett leende på läpparna alla tre och när vi var helt slut av allt lek så åt vi lite lunch och sen blev det shopping. Jag hamnade då i himmelriket, på allvar. Det var den bästa heminredningsbutiken NÅGONSIN. Köpte två ljusstakar, en glittrig ren (haha blev helt kär när jag såg den) och en jättefin skål som jag nog ska använda som kruka. Vi spenderade över en timme bara i den butiken och jag har även skrivit upp två lyktor till fönstret som jag ska önska mig i julklapp. Jag brukar inte tycka det är så kul med just heminredning men det har ändrats nu på senare tid och jag är helt besatt. Som tur är har jag och Elle väldigt lik stil så han blev också jättenöjd med mina köp.
 
 
 
 
 
Som ni ser så är det tänkt att renen ska hänga men jag tänker nog knipsa av den lilla öglan, tror jag? Får fundera på det. Men en sak som är säker är i alla fall att mysfaktorn är väldigt hög här hemma nu ♥
 
Allmänt | |
#1 - - Löööve:

Så himla fint Louise! ❤️

Upp