Make a wish

Tisdag, ledig från jobb, halvtrist väder - vad passar då bättre än lite shopping? Passande nog hade min syster en ledig förmiddag så vi begav oss till ett närliggande shoppingcenter och *went crazy*. Eller kanske inte jättecrazy för jag köpte faktiskt ingenting trots att jag hade en lista och grejer, men min syster hittade lite i alla fall! Dock blev jag helt kär inne på H&M home för dom hade fått in helt fantastiska kuddar med julmotiv. De flesta gick i färgerna vitt, grått och silver vilket passar utmärkt till vår mörkgrå divansoffa. Blev dock lite stressigt så hann inte välja kuddar i lugn och ro så tänkte lägga en beställning här hemifrån soffan med mitt goda chai-te som sällskap. Har ni någon favorit från julkollektionen? 
 
 
Det fanns även en superfin kudde med en ren på där det stod "Happy holiday to you". Den blir ju ett måste!
 
Allmänt | |
Upp