Att prova något nytt

Hej vänner!
 
Idag gjorde jag något jag aldrig gjort tidigare - nämligen att bygga naglar! Min syster skulle bygga naglar idag så jag tänkte att det borde jag ju också prova, så hon bokade in oss båda två. Det gick ändå fortfare än vad jag trodde att det skulle göra och resultatet blev fint, det känns dock extremt ovant haha. Hade världens problem att få på mig jackan och svara på ett sms efteråt men nu när jag haft dom någon timme så börjar jag få grepp om det hela. Det riktiga testet blir att få ut mina linser imorgon... har dock tittat på videos på youtube hur man ska göra när man byggt naglar så det ska säkert gå bra (haha...)
 
Först tänkte jag välja en färg men i sista sekund så valde jag neutrala för då syns det inte lika mycket när min egen nagel växer ut. 
 
Nu ska jag åka och hämta ett paket, visar sen vad det är för något!
 
Allmänt | |
Upp