Elie Saab FW14

Jag är helt besatt av designern Elie Saab. Han är verkligen ett geni, han kan konsten att designa klänningar som gör att kvinnan som bär den känner sig som en riktig prinsessa. Färgerna. Tygerna. Utsmyckningarna. Nej jag är förälskad. Om jag någosnin ska gå på röda mattan eller gå på någon stor gala så ska jag vara klädd i en gudomlig klänning från Elie Saab. Det kan ni lita på.
 
Dessa bilder är tagna från Elie Saabs hemsida --> Eliesaab.com och om ni har en stund över så tycker jag ni ska in dit och titta på showen där alla 50 klänningar visas.
 
 
Flera av er har säkert sett Elie Saabs verk i Gossip Girl då Blair Waldorfs blå bröllopsklänning kommer från en av hans kollektioner. Angelina Jolie är en annan av hans beundrare som bar en av hans klänningar på 2014 års Oscarsgala. 
 
 
Puss!
 
Allmänt | Elie Saab, FW14, Klänningar | |
Upp